اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

خط ویژه| حمایت مشترک حزب کارگزاران و اینترنشنال از علی دایی/ استقبال ارگان «اعضای فراری جریان فتنه» از روزنامه اعتماد

حداقل در هفته‌های اخیر، مطالب منتشر شده در صفحه اول روزنامه اعتماد به دفعات با استقبال ویژه رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی مواجه شده است.

خط ویژه| حمایت مشترک حزب کارگزاران و اینترنشنال از علی دایی/ استقبال ارگان «اعضای فراری جریان فتنه» از روزنامه اعتماد

گروه ویژه فارس: خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

استقبال ارگان «اعضای فراری جریان فتنه» از روزنامه اعتماد

«بیژن عبدالکریمی» فعال اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «من می‌ترسم همان‌گونه که در ساختار قبلی (حکومت پهلوی) دیر صدای مردم شنیده شد چنین رخدادی نیز برای گفتمان انقلاب شکل بگیرد... جامعه ایرانی شبیه آتش زیر خاکستر است که هر لحظه ممکن است به بهانه‌های مختلف شعله ور شود.»

وی در ادامه گفت: «از این به بعد سیستم باید منتظر اعتراضاتی مستمر باشد...اگر اعتراضات سال ۸۸، اعتراضاتی در درون نظام جمهوری اسلامی بود، امروز اعتراضات و مطالباتِ «در ساختار» بدل به اعتراضات و مطالباتِ «بر ساختار» شده است.»

 

این فعال اصلاح طلب در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «سیستم، مطبوعات داخلی را خفه کرده است...سکوت اقشاری از مردم را نباید به معنای موافقت نسبت به وضع موجود تلقی کرد...اعتبار ایران اینترنشنال به دلیل بی اعتباری صداوسیما است.»

 

اظهارات این فعال اصلاح طلب، استقبال ارگان رسانه‌ای اعضای فراری جریان فتنه را در پی داشت. سحام نیوز با بازنشر این مصاحبه، از آن استقبال کرده و به اظهارات این فعال اصلاح طلب ضریب داد.

لازم به ذکر است که حداقل در هفته‌های اخیر، مطالب منتشر شده در صفحه اول روزنامه اعتماد به دفعات با استقبال ویژه رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی مواجه شده است.

حمایت مشترک حزب کارگزاران و اینترنشنال از علی دایی

دشمن در ادامه جنگ ترکیبی علیه ملت ایران، در پی آن است تا هر رخداد و رویدادی را به کام مردم تلخ کند. یکی از این رویدادها برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر است.

این روزها رسانه‌های دشمن با تمرکز بر بعضی از بازیکنان سابق تیم ملی، در پی آن هستند تا با دمیدن بر دوقطبی سازی، فضا را متشنج و مردم را سرخورده و عصبی کنند. متاسفانه امثال آقای علی دایی نیز- خواسته یا ناخواسته- در این پروژه سهیم شده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

نشان به آن نشان که اقدامات اخیر علی دایی با استقبال ویژه رسانه‌های معاند همراه بوده است. در هفته‌های اخیر اظهارات و موضع‌گیری های علی دایی با استقبال بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی مواجه شده است.

 

یکی از فعالین رسانه‌ای با اشاره به موضع‌گیری‌های تأمل برانگیز علی دایی در مطلبی نوشت: «اعتبار چهره‌های بسیاری، خرج آقای روحانی و ستاد حامی او شد. علی دایی، آقای گل سابق ما، سال 1394 تصاویر شرکت در مهمانی روحانی را به اشتراک گذاشت؛ اما بعدها به فردوسی پور گفت پشیمان است:"اگر زمان برمی‌گشت، به هیچ عنوان به آن افطاری نمی‌رفتم. کاری برای مردم نکردند. کارگری که برای منزل آوردیم فوق لیسانس داشت، گریه‌ام گرفت".»

 

این فعال رسانه‌ای در ادامه نوشت: «حالا روزنامه حزب اشرافی و غربگرا (شریک دولت روحانی)، از این که دایی، تیم ملی را حمایت نکرده، خوشحال است و تیتر زده: غمخوار مردم. کارگزاران، سال ۷۴ در دولت هاشمی، با زدن رکورد تورم قریب به ۵۰ درصدی، مردم را ناراضی کرد. آن‌ها و برخی اصلاح طلبان دیگر (با استفاده از سلبریتی ها) دولت روحانی را سر کار آوردند که تورم ۶۰ درصدی را بر جا گذاشت. وارد شدن بدون آگاهی کافی در سیاست که یک فنّ پیچیده است، پشیمانی به همراه دارد. امثال علی دایی، نباید اشتباه قبلی را با اشتباهاتی پر خسارت‌تر برای مردم تکرار کنند. احزاب و گروه‌های پادوی بیگانه، برای فریب مردم، چهره‌های مشهور را طعمه قرار می‌دهند. هیچ کس نباید در زمین انگلیس و آمریکا بازی کند و به تیم خودی گل بزند.»

 

چندی پیش «اکبر گنجی» از فعالین فراری جریان تندروی اصلاح طلب گفته بود: «ما کارمند رسمی بخش پروپاگاندای آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سعودی هستیم. وظیفه ما فرو پاشاندن سازمان اجتماعی و کشاندن مردم به خشونت جمعی است... گمان باطل نکنید که ما مخالف سیاسی، مدافع حقوق بشر، فمینیست و... هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت‌های راست افراطی هستیم.»

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول